Ciina

Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

Homemade

Av maniac1 - 8 januari 2012 18:38

Slängde ihop en väldigt enkel marinad.


2 matskedar tomatpure

1 matsked soya

2 matskedar Sweet chilisås (thai)

1 matsked honung

Blanda och pensla på ditt kött eller kyckling.

Är säkert fler än jag som gör på detta viset så jag tror inte på någotvis att jag uppfunnit något nytt   

Kommentar från gubben. Mmm mums, vad va detta för märke? Hihi.. Hemmagjort!!   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maniac1 - 18 januari 2012 15:56

Har bytt bloggportal då denna sega nått grymt.. Så häng med till den andra :D   http://missciina.blogspot.com/   Ses där :D ...

Av maniac1 - 17 januari 2012 18:01


Phu idag är jag trötter alltså. Märks jag inte skött maten som jag ska, hoppade över frukosten eftersom jag inte tog min morgonpromenad, ajbajja.. Rutin Carina Rutin!   Va tvungen att ta mig en vilodag från promenaderna, igår blev de 8.5 km och d...

Av maniac1 - 14 januari 2012 13:21

Vägde mig idag och har gått ner 4 kg, tycker de är ganska bra på en vecka :) Nu när man ser att de händer nått så blir man mer taggad, dom där promenaderna och ändrade kosten har gett resultat och de är sååå skönt. Har gått ungefär en mil den här v...

Av maniac1 - 12 januari 2012 21:15

 Ojoj idag är jag helt slut, gick upp alldeles för tidigt, 05.50 ringde klockan. I morgon är de jag som ska sova till 9 iaf, rena lyxen ;)   Idag va jag första gången på vårat gym vi har här i byn, va inte de bästa direkt, men de funkar :) Men sn...

Av maniac1 - 11 januari 2012 18:45


   Oj liten bild, men den är klickbar :) Innan den for in i ugnen :)   Här är min variant på broccoligratäng.   4 pers 225 grader   500 g Broccoli 400 g köttfärs 1 Gul lök 1 paprika salt peppar grönsaksbuljong Chilisås (efte...

Ovido - Quiz & Flashcards