Ciina

Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

Tränat

Av maniac1 - 12 januari 2012 21:15

 Ojoj idag är jag helt slut, gick upp alldeles för tidigt, 05.50 ringde klockan. I morgon är de jag som ska sova till 9 iaf, rena lyxen ;)


Idag va jag första gången på vårat gym vi har här i byn, va inte de bästa direkt, men de funkar :) Men snacka om att vara totalt otränad, gick 5 min på löpbandet och trodde jag skulle smälla av :O Hade en kompis med oxå och hon gick som inget, haha.. Men va nått lurt med mitt löpband, för sen gick jag en 30 minuter på de andra i samma takt som de första och de va inte jobbigt alls. Men jag tror att att jag kommer ha ont i höfterna och armarna i morgon, körde lite styrketräning, oxå, kände mig iaf väldigt nöjd efteråt   


Ska mäta mig sen när jag har duschat, ska bli intressant, eller inte..


Blev frukost idag oxå, ett kokt ägg mosat i lite smör och några hemmagjorda köttbullar ala Kristina, va riktigt gott och stod mig länge.


Ska se klart Biggest Looser sen blir de en dusch och mars i säng :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maniac1 - 18 januari 2012 15:56

Har bytt bloggportal då denna sega nått grymt.. Så häng med till den andra :D   http://missciina.blogspot.com/   Ses där :D ...

Av maniac1 - 17 januari 2012 18:01


Phu idag är jag trötter alltså. Märks jag inte skött maten som jag ska, hoppade över frukosten eftersom jag inte tog min morgonpromenad, ajbajja.. Rutin Carina Rutin!   Va tvungen att ta mig en vilodag från promenaderna, igår blev de 8.5 km och d...

Av maniac1 - 14 januari 2012 13:21

Vägde mig idag och har gått ner 4 kg, tycker de är ganska bra på en vecka :) Nu när man ser att de händer nått så blir man mer taggad, dom där promenaderna och ändrade kosten har gett resultat och de är sååå skönt. Har gått ungefär en mil den här v...

Av maniac1 - 11 januari 2012 18:45


   Oj liten bild, men den är klickbar :) Innan den for in i ugnen :)   Här är min variant på broccoligratäng.   4 pers 225 grader   500 g Broccoli 400 g köttfärs 1 Gul lök 1 paprika salt peppar grönsaksbuljong Chilisås (efte...

Av maniac1 - 11 januari 2012 08:46

Klockan ringde 06 i morse, hua så segt de va att gå upp, men nu har jag hunnit piggna till, blev morgonkaffet tillsammans med Hinsehäxan avsnitt 1, intressant serie och ska se andra avsnittet senare.   Frukost har jag fått i mig oxå, blev rester ...

Ovido - Quiz & Flashcards